עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
page
Filter by Categories
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
זירת המומחים
חוק ומשפט
מהירות מופרזת
מידע ומאמרים
נהיגה בשכרות
נהיגה בשלילה
נהיגה ללא רישיון
נהיגה תחת השפעת סמים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
שלילת רישיון
תאונות דרכים

התחדשות עירונית- תהליך מורכב גם מבחינה משפטית

צוות האתר

התחדשות עירונית נמצאה כפתרון לביקוש הרב לדיור ומיעוט שטחים לבניה. בדרך זו מנוצלים שטחים בנויים בצורה טובה יותר, בין אם באמצעות הריסת מבנה ובניית מבנה חדש המכיל כמות דירות כפולה ואף יותר, ובין אם בתמ"א 38 בו נבנות קומות נוספות מעל הקיימות. עבור הדיירים אשר ביתם אמור להיות חלק מפרויקט יש אמנם יתרונות בקבלת דירה גדולה יותר ומשופצת וגם בניין משודרג או אפילו חדש לגמרי, אך זהו פרויקט מורכב וארוך ולכן הם צריכים לצאת אליו כשהם מוגנים וכשאופן העבודה ברור ונקבע ביניהם לבין היזם. לפני היציאה לפרויקט על הדיירים למצוא עורך דין לענייני מקרקעין המתמחה בהתחדשות עירונית שידאג לניסוח חוזה הוגן המייצג אותם היטב וגם יפעל במקרה שהחוזה מופר.

רוכשים דירה מקבלן? דאגו לעורך דין מטעמכם

ברכישת דירה מקבלן יש יתרונות בכך שבסופו של התהליך מתקבלת דירה חדשה לגמרי. עם זאת, יש בכך גם סיכון כלשהו: הדירה ואפילו הבניין בו היא אמורה להיות הם רק על הנייר בשלב הרכישה ויכולים להיות לא מעט שיבושים עד שהרוכשים זוכים להתמקם ולחיות בכיף בבית החדש. השיבושים יכולים להיות למשל איחור במסירת הדירה או ליקויי בניה שמתגלים לאחר מסירת המפתחות. לכן, חשוב לחתום על חוזה עם הקבלן כשמלווה אתכם עורך דין לענייני מקרקעין מטעמכם. רבים מסתמכים על עורך הדין מטעמו של הקבלן שידאג גם לאינטרסים שלהם. באופן טבעי, עורך הדין המייצג את הקבלן ידאג קודם כל לאינטרסים שלו ולעיתים סעיף אחד בחוזה שלא תשימו לב אליו יכול להיות משמעותי מאוד. לכן, דאגו לעורך דין שילווה אתכם מהשלבים הראשונים של הקניה.

לקבל את הייצוג הטוב ביותר בבית המשפט- לא דבר מובן מאליו

גם אם אחד התפקידים המתוקשרים ביותר של עורכי דין הוא ייצוג בבית המשפט, הדבר לא אומר שכל עורך דין בהכרח מתמחה בכך ושזהו תפקידו המרכזי. ישנם עורכי דין המתמחים בניסוח חוזים או בייעוץ משפטי בנושאים משפטיים שונים, ליווי עסקת נדל"ן או הובלת הליך גישור בין צדדים. אם מדובר על הליך משפטי המתקיים בבית המשפט, חשוב שילווה את התהליך עורך דין ליטיגציה מסחרית ואזרחית, שייצוג בבית המשפט הוא תחום התמחות מרכזי שלו. צריך להיות לו ניסיון רב בייצוג משפטי בנושאים שונים ובכל הערכאות המשפטיות. הוא צריך להיות בעל יכולות  ורבאליות גבוהות, נוכחות וכריזמה, זאת כמובן בנוסף לידע רב ובקיאות בחוקים הרלוונטיים לנושא המשפט.

עו"ד אוהד יעקב אלגרסי מתמחה בדיני חוזים, מקרקעין וגם בליטיגציה מסחרית ואזרחית. הוא מלווה את הלקוח ומייצג אותו באופן מקצועי. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן