עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
page
Filter by Categories
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
זירת המומחים
חוק ומשפט
מהירות מופרזת
מידע ומאמרים
נהיגה בשכרות
נהיגה בשלילה
נהיגה ללא רישיון
נהיגה תחת השפעת סמים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
שלילת רישיון
תאונות דרכים

איך אפשר למחוק בעזרת עורך דין חובות בהוצאה לפועל?

צוות האתר

גם אנשים שמתנהלים באופן אחראי ובזהירות עלולים להיקלע לחובות כספיים. בהתאם החוק מקנה לכל חייב דרכים שונות להתמודד עם המצב שנוצר. חשוב להדגיש כי נדרשים תום לב מוחלט ושיתוף פעולה מלא עם הרשויות. בנוסף, מומלץ להיעזר בליווי צמוד של עורך דין על-מנת לצלוח את התהליך בדרך מיטבית.

עיכוב הליכים או הקפאת הליכים

פתיחת תיק בהוצאה לפועל עלולה להיות מלווה בהטלת סנקציות שונות של החייב. למשל, עיקול חשבון בנק או רכב, איסור יציאה מהארץ, פסילת רישיון הנהיגה ועוד. כשנעזרים בעורך דין עם ניסיון בהתנהלות מול רשות האכיפה והגבייה, ניתן לעכב את ההליכים ובנסיבות שונות אפילו להקפיא אותם. לצעד זה יש חשיבות רבה, מפני שהוא מאפשר מציאת פתרון בראש שקט וללא לחץ.

חקירת יכולת בהתאם לאינטרסים שלכם

על-מנת למחוק בעזרת עורך דין חובות בהוצאה לפועל, או ליתר דיוק לצמצם אותם ולעלות על מסלול חדש ללא המשקולת הכלכלית המשמעותית, נדרשת הסכמה לתשלום חלק מהחובות. על-מנת שרשם ההוצאה לפועל יקבע מהו הסכום החודשי לתשלום, הוא עורך חקירת יכולות כלכליות. כשיש בתמונה עורך דין, הוא מסייע לחייב להציג תמונת מצב שתוביל למינימום תשלום (כמובן מבלי לעוות את המציאות משום שכאמור נדרש תום לב מוחלט).

הליך חדלות פירעון

גם כשהדרך הנכונה להתמודד עם החובות היא פשיטת רגל עורך דין מסייע באופן משמעותי לחייב. זהו הליך מורכב, וכל צעד לא נכון עלול לגבות מחיר יקר וגם למנוע את מימוש האופציה הזו (שכבר זכתה לשם עדכני והולם יותר: חדלות פירעון ופשיטת רגל). עוד כדאי לקחת בחשבון שישנם חובות שאותם לא ניתן למחוק, כגון קנסות ומזונות.

הסדר עם הנושים

גם הסדר עם הנושים עשוי להוביל לביטול חלק מהחובות, כשבמקרה כזה המטרה היא יצירת מצב win-win על-מנת שהנושים יסכימו לקבל חלק מהכסף. בכל מקרה שבו שוקלים לבצע הסדר נושים או הליך פשיטת רגל עורך דין מנוסה הוא כמעט חובה, על-מנת להגיע לפתרון אופטימלי. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס פועלים למען חייבים כבר למעלה מ-20 שנים, ובהתאם יכולים להבטיח שירות מועיל במיוחד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

בית משפט לתעבורה

בית משפט לתעבורה

עבורה – טענות מקדמיות בבית משפט לתעבורה טענה מקדמית היא טענה אשר מעלה נאשם בבית משפט כאשר לרוב מדובר בסוג

קרא עוד »
הוצאה לפועל והחוק

הוצאה לפועל והחוק

ההוצאה לפועל- מה זה אומר? בישראל מתפקדת לשכת ההוצאה לפועל, שתפקידה הוא לבצע הליכים ביצועיים – מנהלתיים בהוראת בית המשפט

קרא עוד »
דילוג לתוכן