עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
page
Filter by Categories
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
זירת המומחים
חוק ומשפט
מהירות מופרזת
מידע ומאמרים
נהיגה בשכרות
נהיגה בשלילה
נהיגה ללא רישיון
נהיגה תחת השפעת סמים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
שלילת רישיון
תאונות דרכים

הסתבכות בתביעות - יש לכם עם מי לדבר

צוות האתר

לצערנו כמעט כל אחד ואחת מאתנו עלולים להיקלע למצב משפטי שבו אנחנו זקוקים לשירותיהם של עורכי דין מקצועיים. חשוב שיהיו לנו אנשים שאנחנו יכולים לסמוך עליהם ברגעים כאלו.

עניינים משפטיים יכולים להיות מסובכים ומלחיצים, אך עורך הדין המתאים לצדכם יכול לסייע לכם להתנהל מול מערכת החוק. כאן נדון בשלושה סוגים של עורכי דין המתמחים בתחומי משפט שונים – עורכי דין המייצגים בתחום של נהיגה בשכרות, עורכי דין לתביעות כספיות ועורכי דין המייצגים בתחום סכסוכי שכנים. לכל אחד מעורכי הדין הללו קיימת מיומנות ייחודית וזאת כדי לעזור לכם לקבל את התוצאות המיטביות בסיטואציה בה אתם נמצאים.

נתפסתם על נהיגה בשכרות – מה עושים?

נהיגה בשכרות, היא עבירה פלילית חמורה עם השלכות קשות. הרשעה של נהיגה בשכרות עלולה להוביל לקנסות גבוהים, השעיית רישיון, תכניות שיקום מאלכוהול, ואפילו מאסר. עורך דין נהיגה בשכרות מתמחה בייצוג נאשמים בנהיגה תחת השפעת אלכוהול ויוכל לסייע לכם להתנהל מול בית המשפט לתוצאות המיטביות עבורכם.

עורך דין לענייני תביעות כספיות, מאיפה מתחילים?

הסיטואציה בה אתם מבקשים לשכור את שירותיו של עורך דין תביעות כספיות היא כאשר אתם זקוקים לטיפול משפטי בנושאים משפטיים הקשורים למחלוקות ותביעות כספיות, לרבות גביית חובות, סכסוכי השקעות ותביעות ביטוח. עורכי הדין העוסקים בתחום זה מייצגים גם אנשים פרטיים וגם עסקים בתחום זה.

לעורכי דין אלו יש ידע נרחב בחוקים ובתקנות פיננסיים ויכולים לסייע ללקוחות להתנהל כראוי במורכבות הקיימת מול בתי המשפט.

למה חשוב שיהיה לכם עורך דין שמבין בסכסוכי שכנים?

סכסוכי שכנים הם תופעה נפוצה ועשויים להסלים לסוגיות משפטיות הכוללות וויכוחים על רכוש, תלונות על רעש, הסגת גבול או חילוקי דעות אחרים. עורך דין סכסוך שכנים מתמחה בפתרון סכסוכים בין שכנים באמצעות משא ומתן, גישור או ליטיגציה.

משרדו של עורך הדין אייל אבולפיה מטפל בתיקי אלימות במשפחה, בפשיעה, בנהיגה בשכרות, תיקי עבירות כלכליות ועבירות סמים ועוד. המשרד מייצג באופן מלא ואישי מתחילת התהליך ועד לקבלת הכרעת הדין.

עורך הדין אבולפיה הוא בוגר תואר שני במשפט פלילי ואף סיים בהצטיינות את התואר באונ' ת"א. למשרד בכלל, ולעורך הדין אבולפיה בפרט ניסיון משמעותי בתיקים רגישים ומורכבים, והינו סגן יו"ר הוועדה עבור עניינים פליליים וזאת מטעם לשכת עורכי הדין במחוז תל אביב. כמו כן, עו"ד אבולפיה חבר בוועדת המשטרה ואף בוועדת החקיקה הפלילית של לשכת עורכי הדין.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הוצאה לפועל והחוק

הוצאה לפועל והחוק

ההוצאה לפועל- מה זה אומר? בישראל מתפקדת לשכת ההוצאה לפועל, שתפקידה הוא לבצע הליכים ביצועיים – מנהלתיים בהוראת בית המשפט

קרא עוד »
דילוג לתוכן