עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
page
Filter by Categories
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
זירת המומחים
חוק ומשפט
מהירות מופרזת
מידע ומאמרים
נהיגה בשכרות
נהיגה בשלילה
נהיגה ללא רישיון
נהיגה תחת השפעת סמים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
שלילת רישיון
תאונות דרכים

מה עושים כאשר המשטרה מזמנת אתכם לחקירה?

צוות האתר

מקרים רבים יכולים להיות תמימים ושגרתיים כמו ויכוח עם נהג אחר או מריבה עם שכן שכמוהם יש רבים מדי יום, אבל יש בכל מצב כזה פוטנציאל רב להידרדר לכדי עבירה פלילית, אם מישהו יחליט להגיש תלונה. זה לא נעים וזה אפילו מפחיד מאוד, משום שאזרחים נורמטיביים לא מודעים כלל למה שקורה וצריך להתנהל בזמן כזה ולכן מפספסים לא פעם את הייצוג המשפטי שעשוי להציל את זכויות האזרח שלהם מול המשטרה. זה הזמן לומר שמרגע שהמשטרה מודיעה לכם שיש לה עניין בחקירה שלכם או בזימון למתן עדות או כל הליך שנראה מבחינתכם פשוט ותמים, מומלץ לפנות מידית לעזרת עורך דין פלילי כדי לקבל ייצוג וייעוץ לגבי ההליכים הבאים. אם תזומנו לחקירה יש לקבל תדריך מה לומר מבלי להפליל את עצמכם וגם להוכיח שאינכם מעורבים במקרה כפי שחושדים בהם. משרד עו’’ד אלון שליכטר מייצג אתכם בכל ההליכים שנפתחים נגדכם מרגע שאתם מודיעים על כך ומנהל את התיק שלכם.

החשיבות של ייצוג מוקדם ככל האפשר

גם אם אתם בטוחים שהזימון שלכם למשטרה הוא תמים ונועד רק לתת עדות, עדיין מומלץ בחום לקבל תדרוך מעורך דין פלילי לפני כן. הוא יסקור בפניכם את האפשרויות שבהן אתם עלולים לקשור את עצמכם לאירועים בדרך שלא תועיל לכם בהמשך, וייעץ לכם כיצד לעזור למשטרה ולשתף איתה פעולה אם זה באמת נועד גם לטובתכם. בכל מקרה של הסתבכות אתם תהיו מיוצגים מהרגע הראשון כך שאפשר יהיה להניע הליכים שונים לטובתכם כדי שתוכלו להמשיך בחייכם מבלי להסתבך בפלילים מחוסר הבנת החוק ובתמימות מוחלטת.

מה קורה אם אתם נחשדים?

כל חשד שמועלה נגדכם מחייב התערבות של עורך דין שבודק מהם החשדות, מהן הראיות, מהן הכוונות של המשטרה והתביעה בנוגע אליכם ומתחיל בזאת את ההגנה עליכם. המטרה היא למנוע כתב אישום או לערב אתכם בהליכים כלשהם שיסתיימו במשפט ובהרשעה, ולשם כך יש כמה וכמה שלבים בסדר הדין הפלילי שאפשר לנקוט כדי להגן עליכם בדרך לשם. עבודתו של עורך הדין שלכם מתחילה ברגע זה והוא בונה את התיק, מנהל את המגעים עם המשטרה והתביעה על מנת למנוע הגשת תביעה נגדכם ולשחרר אתכם מכל חשש למעצר או לסנקציות כלשהן נגדכם כמו צווים והגבלות. משרד עו’’ד אלון שליכטר מייצג את הלקוחות שלו במסירות ובמקצועיות על מנת להגן עליהם בכל שלב של ההליכים המשפטיים נגדם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן